Islamic Widget

Monday, April 11, 2011

tension....

jidup smakin lame smakin tension je rase......aku x tau lah nape...semakin ari se makin berat je rase ye kepala ni....mngkin satu ari leh boom..!!!! meletup je rase kepala ni......nasib baik lah aku ni bkn robot x leh meletop kan....tp kenapa aku sebagai manusia di arah kan seperti robot...ermmmm...tah lah mngkin nj kot hakikat berurusan gan manusia....

aku tau aku ni cme manusia biase ,yg x lepas dari wat silap even dah berkali2.....tp kenapa even silap yg kecil pun nak di besar2 kan, sampai pada pergaduhan besar...aku btol2 x fhm ah.....i' not perfect......kenapa manusia selalu suruh orang lain terima kekurangan diri die tp die x penah nak terima kekurangan orang lain ....arghhh!!!!.....mngkin ni sebab berurusan gan manusia..

mngkin ke sbb aku ni lelaki kene sntiase beralah...kadang2 aku pikir kenapa aku kene mcm ni...hidup segalanya di kawal..x leh wat 2 n ni....namun hidup die sntse bebas  n wat ape yg dilarang kepada ku...urmmm tah lah...perlu ke aku lakukan benda yg sama pada dirinya agar nmpk n rase sndiri ape yg dah di buat......

mesti korang pelik kan...ape aku tulis ni..hehe ni sje je luahan aty...nak lepaskan tension...tp bak kate owrng lain "sabo.. je lah" hehe...k ah....salam

No comments:

Post a Comment