Islamic Widget

Thursday, February 17, 2011

projek ku

kali ni aku nak cite beberapa projek yg telah aku laku kan di blakang umah aku....

 alhamdullilah buat mase ni 2 projek telah berjalan iaitu menternak ikan keli dan juga projek penanaman cendawan tiram kelabu.......
projek ikan keli ni  start tahun lpas mene pakcik aku bagi kanves yedie kat aku......alhamdulillah penternakan ikan keli telah pun masuk pada pusingan yg kedua....insyakallah lg sbln lbh sgala ikan2 tersebut boleh di jual.....

projek cendawan gak boleh tahan gak lah.....skrng ni cendawan2 ye dah pun keluarkan hasil.....kate orang besar modal besar pulangan ye....mmg awal2 untuk memulakan projek ni agak skit....tp alhamdullilah ble hasil projek mula mengeluarkan hasil mmg sangat2 berpuas aty......hasil cndawan hanya d jual kat area kg je pun. itu pun x mencukupi.....insyakallah projek ini akan cube d kembangkan dari mase ke semasa.......

ni projek2 blakang umah......














insyakallah satu lg projek akan menyusul dengan menternak ikan tilapia merah plak...skrg ni masih menunggu benih tilapia yg di tempah smpai untuk di letakkan dalam satu lg kolam yg bru d beli......


semoga segala projek yg d jalankan dapat berjalan dengan lancar dan semakin berkembang.....Aminn......

1 comment:

  1. gud laks.....
    kumpul wet byk2 t pat kawen...
    hahahaha

    ReplyDelete