Islamic Widget

Saturday, July 23, 2011

puyuh baru..

Alhamdullilah...sbb semua puyuh habis di jual.....di sebabkan permintaan yang tinggi akhir ye aku pun membuat perancangan untuk membawa masuk benih puyuh yang baru...dengan sokongan keluarga dan berbekalkan modal yang ada pada 11/7/2011. akhirnya aku telah pun membeli benih puyuh yang baru sebanyak 400 ekor.aku tempatkan semua puyuh2 2 kat tmpat peram cndawan 2 je....ni de lah ckit gambar2 ye yang aku ambik 2.....


ni adik aku.kat depan benih2 burung puyuh yang baru di ambik..








ni lah benih-benih 2 yang baru berumur 10 hari.umur macam ni senang di jage dan kadar krmatian yang rendah..









tempat puyuh2 ye sedia untuk di letak...= )








anak2 puyuh yang baru di letak.....






ok lah smpai sni jelah...harap2 smu ye dapat besar..dan boleh di sembelih pada awal puase ni.....k salam....=)

No comments:

Post a Comment